به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

اجرای ۵۰۰ محفل جمع خوانی قرآن در آذربایجان غربی

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۰۰ آئین جمع خوانی بزرگ و کوچک قرآن در سراسر استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در آستانه ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های استان در ماه مبارک رمضان، از اعزام دو هزار مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان خبر داد.

حجت الاسلام منصور امامی همچنین از برگزاری ۵۰۰ آئین جمع خوانی بزرگ و کوچک در استان خبر داد و افزود: برگزاری پویش مومنانه، ویژه برنامه شب‌های قدر بخش دیگری از این برنامه‌ها است.

وی از برگزاری همایش طلایه داران تبلیغ در استان در آستانه ماه رمضان خبر داد و گفت: هفته آینده همایش طلایه داران تبلیغ در ارومیه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت تدوین اطلس فرهنگی مساجد عنوان کرد: تدوین تقویم شورای راهبردی مساجد در شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شده و در دست اقدام است.

حجت الاسلام امامی برگزاری ۴۴ گفتمان انقلاب اسلامی، دوره‌های مختلف آموزشی برای روحانیون، برگزاری اردو‌های زیارتی، توانمند سازی مداحان را بخشی از برنامه‌های این اداره کل در سال جاری برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.