استقرار ۸۱ دوربین ثبت تخلف و نظارتی در جاده‌های آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۴۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۰ دوربین نظارتی در جاده‌های آذربایجان غربی مستقر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران به آمادگی راهداران استان برای استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: برای کاهش تصادفات در محورهای ارتباطی استان با نصب ۶۰۰ تابلوی فلزی و  ۲ کیلومتر حفاظ فلزی و گاردریل، ۲۴ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان‌های مختلف آشکارسازی و اصلاح شده است.

پیمان آرامون می گوید: طرح پیشگیری از حوادث ترافیکی از جمله مهمترین طرح‌های ایام نوروز در آذربایجان غربی است که در این راستا، در پنج نقطه از استان و با همکاری سایر ارگان‌های مرتبط اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: برای ایام نوروز امسال تمهیدات ویژه‌ای هم برای جابجایی مسافر در نظر گرفته شده و شرکت‌های مسافربری با استفاده از ۵۴۹ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۱۴ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۳۹۴ دستگاه سواری خدمات لازم را به مسافران انجام خواهند داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی اظهار کرد: در نوروز امسال ۵۰ راهدارخانه بی راهی، ۱۷ راهدارخانه مرکزی فعال بوده و با استفاده از ۴۰۶ خودرو راهداری ارائه خدمت خواهند کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۴۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و ۴۰ دوربین نظارتی در جاده‌های آذربایجان غربی مستقر است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.