کاله حریف خود را شناخت

تیم کاله مازندران در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال به مصاف نبوغ اراک می رود..

با اعلام باخت فنی ذوب آهن برابر شهرداری گرگان در بازی نیمه تمام اصفهان، جدول مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال رونمایی شد و تیم کاله مازندران که در مرحله قبلی در مکان دوم جدول قرار گرفت در مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال باید به مصاف نبوغ اراک برود.

کاله در آخرین بازی مرحله قبلی موفق شد میزبانش پالایش نفت آبادان را با نتیجه ۸۸ بر ۸۵ شکست دهد و در رده دوم جدول گروه خود قرار گیرد.

سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال با اعلام اینکه بازی نیمه تمام ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال به دلیل تخلف تماشاگران میزبان، باخت فنی برای ذوب آهن منظور می‌شود، بیانیه‌ای صادر کرد که در آن آمده است:

بازی تیم‌های ذوب آهن اصفهان و شهرداری گرگان در هفته پایانی مرحله مقدماتی دوم لیگ برتر بسکتبال در سالن ملت اصفهان به دلیل دخالت تماشاگران و رفتار‌های زشت و ناپسند که با فحاشی، توهین و پرتاب اشیا به داخل زمین هم همراه بود، مانع ادامه بازی شد و با توجه به آیین‌نامه مسابقات که تیم میزبان مسئولیت تماشاگران خود را برعهده دارد، برای این تیم باخت فنی منظور می‌شود.

در خصوص رفتار تماشاگران نیز برابر با گزارش ناظر مسابقه و فیلم آن در کمیته انضباطی تصمیم‌گیری می‌شود.

پیرامون رفتار و اقدامات تماشاگران میزبان که باعث نیمه تمام ماندن بازی شد، ناظر مسابقه چهار بار نیز تذکر داده بود که متأسفانه با وجود همکاری تیم میزبان، اما همکاری لازم از سوی تماشاگران آن‌ها وجود نداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار