شکست بسکتبال کاله در شهرآورد شمالی‌ها

شهرآورد شمالی‌ها در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال با پیروزی شهرداری گرگان برابر میزبانش کاله مازندران به پایان رسید.

در مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال تیم کاله مازندران که برای سومین هفته متوالی در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر از حریفان گروه یک میزبانی می‌کرد، در پنجمین مسابقه خود در این مرحله پذیرای تیم صدرنشین لیگ بود و با وجود برتری نسبی در نیمه دوم، نتیجه این مسابقه را در پایان ۱۰۴ بر ۹۴ به گرگانی‌ها واگذار کرد.

کاله ای‌ها در حالی گام به این مسابقه گذاشتند که با دو پیروزی ارزشمند برابر پالایش نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان در آمل، با روحیه بالایی این بازی را نیز شروع کردند.

شاگردان علی آرزومندی در تیم کاله در دست نخست این مسابقه با نتیجه ۲۲ بر ۱۴ از حریف خود پیش افتادند تا تماشاگران پرشور آملی به ادامه این مسابقه امیدوارتر شوند.

کاله ای‌ها در دست دوم نیز برتری نسبی خود را حفظ کردند و با ایجاد اختلاف ۱۶ امتیازی با نتیجه ۵۲ بر ۳۶ به سود خود راهی رختکن شدند.

نماینده مازندران در شروع دست سوم نیز اختلاف امتیاز را تا ۲۶ امتیاز افزایش داد اما از اواخر این دست با کم کردن فاصله امتیاز در نهایت ۷۸بر ۷۴ به پایان رساند.

جدال حساس دو تیم شهرداری گرگان و کاله مازندران در دست تعیین کننده چهارم با شروع طوفانی گرگانی‌ها پیگیری شد و شاگردان مهران حاتمی در تیم شهرداری با شوت‌های ۳ امتیازی و دفاع زیر سبد در زمین خود، اختلاف امتیازی را جبران و در نهایت با ۱۰ امتیاز برتری ۱۰۴ بر ۹۴ پیروز میدان شدند تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

تیم کاله در ششمین و آخرین بازی خود در دور دوم این رقابت‌ها روز پنجشنبه در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت این شهر می‌رود و تیم شهرداری در گرگان از تیم ذوب آهن اصفهان میزبانی خود کرد.

در دور دوم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور چهار تیم اول تا چهارم مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر در بازی‌های دوره‌ای و رفت وبرگشت برابر هم قرار می‌گیرند.

تیم کاله در بازی‌های مرحله گروهی در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار گرفته بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار