فرماندار:

هزار و ۳۰۰ ناظر عملکرد نوروزی اصناف مشهد را رصد می‌کنند

معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه مشهد گفت: هزار و ۳۰۰ نفر از دستگاه های نظارتی و بسیج اصناف بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی نوروزی اصناف این کلانشهر نظارت دارند.

محسن داوری گفت: ۶۰۰ نفر از این افراد ناظران ۱۴ دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی خراسان رضوی بوده و بقیه از بسیج اصناف و در قالب قرارگاه شهید "امانی" بر عملکرد اصناف نظارت می‌کنند.

وی گفت: در اطراف حرم مطهر رضوی چهار پایگاه نظارتی زیر نظر ۱۴ دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی عمل می‌کنند و ناظران بسیج اصناف نیز در قالب شش پایگاه نظارتی سیار با تمرکز بر کسبه اطراف حرم فعالیت دارند تا حقی از زائران در حوزه بازار تضییع نشود.

فرماندار مشهد بیان داشت: برای اقامت و اسکان زائران نیز تاکنون ۶۰۰ هزار نفر شب خواب در بخش اقامتهای رسمی شامل هتل، مهمانپذیر و خانه مسافرها، اقامتگاه های دولتی و ارزان قیمت، اسکانهای موقت مثل مدارس و حسینبه ها و اقامت های اضطراری در ورزشگاه ها و کمپ ها ساماندهی شده است.

داوری بیان داشت: بیش از ۱۶ هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است و البته در لحظه تحویل سال و روز اول فروردین نیز با هدف تسهیل تردد زائران و مجاوران، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به خدمت گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.