توزیع میوه شب عید در ۳۵ نقطه آذربایجان غربی

معاون جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع میوه تنظیم بازار شب عید جهت متعادل نگه داشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ نقطه استان آغاز شده است.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توزیع ۲۰۰ تُن پرتقال و ۱۰۰ تُن سیب درختی با قیمت تنظیم بازار برای متعادل نگه داشتن بازار از ۲۴ اسفند در ۳۵ نقطه استان آغاز شده است.

نادر رحیمی قیمت عرضه هر کیلوگرم سیب زرد را ۲۸۵ هزار ریال و سیب قرمز را هم ۲۴۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تهیه و تامین پرتقال جهت تنظیم بازار میوه شب عید با نظارت کارشناسان مدیریت تعاون روستایی و اتحادیه شرکت‌های تعاونی روستایی استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه میوه با قیمت مصوب دولتی عرضه می‌شود، ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، میوه مورد نیاز ایام پایانی سال بطور کامل تامین می‌شود و مشکلی در تنظیم بازار میوه نداریم.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: تامین و توزیع مناسب میوه در ایام عید با هدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها در ایام پایانی سال در میان شهروندان اجرایی می‌شود و امسال این موضوع با حضور و مشارکت بخش خصوصی در دست انجام است.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه تعاون روستایی به عنوان مباشر خرید میوه شب عید تعیین شده است، اضافه کرد: میوه شب عید در غرفه‌های منتخب که محل آن‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار میوه شب عید تعیین و اعلام شده است، عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه واگذاری عرضه این اقلام به بخش خصوصی از اهداف دولت است، گفت: عرضه کنندگان میوه شب عید در این راستا لازم است آن را هر کیلوگرم ۱۰ درصد زیر قیمت بازار بفروشند که در صورت نیاز به عرضه پایین‌تر از این میزان یارانه آن پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۲۰:۰۶ ۲۸ اسفند ۱۴۰۱
خیلی زحمت کشیدن 1500تومن تخفیف دادن واسه سیب سفید بازار سیب سفید ۳۰هزار تومن دیگه