عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قطعنامه ضدایرانی پالمان اروپا وجاهت قانونی ندارد

حسین نوش آبادی گفت: قطعنامه ضدایرانی و ضدحقوق بشری پارلمان اروپا محلی از اعراب ندارد و فاقد وجاهت قانونی است.

حسین نوش آبادی در واکنش به قطعنامه‌ای مداخله جویانه پارلمان اروپا درباره اوضاع داخلی ایران و بد حالی تعدادی از دانش‌آموزان کشورمان، گفت: موضوع یاد شده از سوی مقامات کشورمان در حال بررسی است و اعتقاد داریم با توجه به شواهد موجود این اقدام از سوی دشمنان خارجی صورت گرفته است.

وی افزود: ایران همواره قربانی حقوق بشر دوگانه از سوی اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بوده است لذا پارلمان اروپا نمی‌تواند جمهوری اسلامی را نسبت به نقص این مولفه محکوم کند.

وی ادامه داد: افراد دستگیر شده در مورد مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان کشورمان در راستای ایجاد رعب و وحشت دست به این اقدام زدند تا در افکار عمومی دنیا جمهوری اسلامی را مقصر اصلی مطرح کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه قطعنامه ضدایرانی و ضدحقوق بشری پارلمان اروپا محلی از اعراب ندارد و فاقد وجاهت قانونی است، افزود: در این میان باید یادآور شد اقدام اروپایی‌ها دخالت در امور داخلی کشورمان بشمار می‌رود که در نظام بین الملل امری محکوم است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن بیان اینکه سرنخ‌های به دست آمده نشان می‌دهد عناصر وابسته از بیگانگان خط مشی گرفته اند، خاطرنشان کرد: بعد‌ها مشخص خواهد شد اروپایی‌ها که ژست دفاع از حقوق بشر می‌گیرند، چطور از این افراد حمایت کرده و مشوق آن بوده اند و چه نقش‌هایی ایفا کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار