حضور بیش از ۵ هزار جهادگر در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از ۵ هزار نفر در قالب ۵۰۹ گروه جهادی برای ارائه خدمت به محرومان به استان کرمان آمده اند.

سردار نظری در موکب ماهان و ابارق با اشاره به مشکلات و آسیب‌هایی که استان کرمان دارد، گفت: بیش از ۵ هزار نفر در قالب ۵۰۹گروه جهادی از مناطق مختلف امروز با هدف محرومیت زدایی و کمک به هموطنان در کرمان  برای تامین و تعمیر مسکن، آبرسانی آب شرب و آب کشاورزی، ساخت سرویس‌های بهداشتی، مدرسه و مسجد به استان کرمان آمده اند.

او با افزود: ساخت ۱۱ مدرسه با کمک خیران آغاز شده است و قرار است این مدارس در مهرماه ۱۴۰۲ به بهره برداری برسند و یکی از کار‌های بزرگی است که به همت گروه جهادی، خیران و تمام دستگاه‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص انعقاد تفاهم نامه همکاری پلیس راه کرمان و فراجای استان کرمان با تعدادی از گروه‌های جهادی، بیان کرد: بدین منظور تعدادی از گروه‌های جهادی برای کمک به برقراری نظم و امنیت و کمک به جلوگیری از حوادث و سوانح ترافیکی و همچنین بحث خوش آمد گویی و راهنمایی مسافران که برای زیارت مرقد سردار سلیمانی به کرمان سفر کرده اند، در جای جای کرمان مستقر شده اند.

او بیان داشت: امروز همچنین اختتامیه اردو‌های راهیان نور را که در این اردوها زائران از استان کرمان به جنوب کشور در قالب راهیان مکتب حاج قاسم اعزام می‌شوند، داشتیم.

سردار نظری تصریح کرد: بیش از ۱۷ هزار نفر در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که بیش از ۱۴ هزار و ۴۳ نفر از اقشار مختلف چون: دانش آموزان، دانشجویان، بسیج مساجد، محلات و طلاب و خانوادگی به اردوی راهیان نور جنوب کرمان اعزام و در اردوگاه شهید کازرونی اهواز اقامت کرده و از یادمان‌های ۸ سال دفاع مقدس بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار