رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:

مراکز اقامتی رسمی در بسیاری از شهر‌ها امکان پذیرش مسافر دارند

علی‌اصغر شالبافیان گفت: اقامتگاه‌های رسمی از جمله هتل‌ها در بسیاری از شهرها امکان پذیرش مسافر را دارند.

علی‌اصغر شالبافیان، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با بیان اینکه اقامتگاه‌های رسمی از جمله هتل‌ها در بسیاری شهر‌ها امکان پذیرش مسافر را دارند گفت: با توجه به شرایط جوی و بارندگی‌ها در برخی نقاط کشور تمهید برای اسکان مسافرانی که بین راه نیاز به اقامت اضطراری دارند نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در راستای هم‌افزایی نیرو‌های مربوط به ایمنی راه‌ها بر تشکیل جلسه فوری و اضطراری ستاد‌های اجرایی خدمات سفر با حضور استانداران تاکید کرد.

شالبافیان با اشاره به لزوم اقدامات و تمهیدات لازم در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها، کاهش حوادث جاده‌ای و مدیریت ترافیک بیان کرد: با توجه به گزارش‌های واصله و رصد شرایط تمامی ستاد‌های اجرایی خدمات سفر استانی جلسات اضطراری با حضور استاندار و یا معاون استاندار برگزار کنند.

مدیریت و بررسی وضعیت محور‌ها و مسیر‌های سفر، مبادی و مقاصد سفر، محل‌های اقامت و پذیرایی، امدادرسانی و اطلاع رسانی از تغییرات آب و هوا و وضعیت ترافیکی جاده‌ها با هدف افزایش کیفیت خدمات و رضایتمندی گردشگران و مسافران از مهمترین و ظایف و ماموریت‌های این ستاد است که شعب آن در همه استان‌ها و شهرستان‌های کشور نیز همزمان با ستاد مرکزی تشکیل و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار