کشف محموله بزرگ شیشه در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از ۳۴۵ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه در مهاباد خبر داد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان مهاباد در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق مواد مخدر در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

سردار رحیم جهانبخش افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروی متهمان حین ورود به شهرستان مهاباد؛ مقدار ۳۴۵ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در این راستا ۳ متهم دستگیر و ۲ دستگاه خوردو (سمند و کامیون) توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان با تقدیر از همکاری‌های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.