تهیه غذای گرم و سبدکالا به مددجویان آذربایجان غربی

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی از تهیه ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع ۷۰ هزار سبدکالا در میان مددجویان تحت پوشش خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همزمان با برگزاری جشن رمضان و اجرای طرح " اطعام مهدوی" برای ۱۶۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان غذای گرم تهیه و توزیع می شود.

رضا مهرافروز افزود: همچنین همزمان با ماه مبارک رمضان ۷۰ هزار سبد کالا نیز در بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۰ مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان وجود دارد، بیان کرد: در اجرای طرح اطعام مهدوی ۸۰ آشپزخانه توسط مراکز نیکوکاری راه اندازی می‌شود.

مهرافروز همچنین اظهار کرد: در حال حاضر در سطح استان ۱۰۰ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در جشن رمضان سال گذشته عملکرد کمیته امداد ۴۹ میلیارد تومان بود، گفت: امسال پیش بینی می‌شود در رمضان عملکرد ما با ۲۰ درصد افزایش ۵۹ میلیارد تومان باشد.

مهرافروز در ادامه به اقدامات شاخص و ابتکارات استانی کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: امسال  طرح های"همسفره" با مشارکت و مساعدت امدادگران در سطح کلیه ادارات برای افطاری نیارمندان و مددجویان، اجرای "هر سازمان یک سفره افطاری" با هدف تهیه و توزیع غذای گرم و بسته جیره خشک برای مددجویان و ایتام و "مفتاح الجنه" با هدف بازدید مسئولان و خیران از منازل مددجویان و رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت اجرا می شود.

او همچنین استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری، هیات‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، موسسات خیریه، بسیج و ... جهت همکاری در سرفصل‌های مربوط به جشن رمضان اعم از طبخ غذا، تهیه سبدکالا، حامی یابی، جمع آوری زکات فطریه و ...، هماهنگی با ستاد دیه در راستای جذب درآمد از خیران این ستاد و آزادی زندانیان مددجویان تحت حمایت در قالب طرح گلریزان، تجلیل از خیران و نیکوکاران در ایام ماه مبارک رمضان، حامی یابی برای ایتام و محسنین تحت حمایت در طول ماه مبارک رمضان بویژه در ایام لیالی قدر را از دیگر برنامه‌های این نهاد حمایتی برشمرد.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان غربی در خاتمه شیوه‌های مشارکت خیران در برنامه‌های امداد را به شرح زیر بیان کرد.

شماره کارت مجازی: ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲

شماره حساب نزد بانک ملی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۱۷۷۶۷

کد دستوری: #۱*۸۸۷۷*

پوز‌های مستقر در دفاتر امداد و مراکزنیکوکاری

سایت امداد به نشانی: www.emdad.ir

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.