افزایش ۵۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از رشد ۵۳ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

کلیم اله وثوقی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از مورخ ۲۴ اسفند تا ۷ فروردین ماه ۸۲۶ هزارو ۹۷۳ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل- آستارا با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴۴۱ هزارو ۴۱۹ تردد در مبادی ورودی و ۳۸۵ هزارو ۵۵۴ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۵۳۸ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود امسال افزایش ۵۳ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی با توجه به گردشگر پذیر بودن استان ازدبیل به افزایش تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده ۱۴۶ هزار و ۹۸۲ تردد در محور اردبیل-سرچم، ۱۶۸هزارو ۳۶۸ تردد در محور نیر - سراب، ۶۸ هزار و۹۳۰ تردد در محور اصلاندوز-کلیبر، ۳۱۰ هزارو ۳۲۳ تردد در محور اردبیل- آستارا، ۴۷ هزارو ۱۲۵ تردد در محور خلخال-اسالم و ۸۵ هزار و ۲۴۵ تردد نیز در محور مشگین شهر-اهر ثبت شده است.

او فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در این مدت همچنین از جابجایی ۴۴هزار و۹۱۳ نفر مسافرتوسط ناوگان‌های مختلف از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور خبر داد و افزود: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۷۷هزار سفر انجام شده است.

وثوقی به فعالیت بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل ونقل اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

او از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خودرا نیز جهت رسیدگی اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.