۳هزار و ۲۰۰ خانوار تفتان از خدمات کمیته امدادامام خمینی بهره مند هستند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال حاضر ۳۲۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۱۳ هزار نفر در سطح شهرستان (با میانگین هر خانوار چهار نفر الی پنج نفر) از کلیه‌ی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

ریگی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفتان  در حاشیه بازدید و دیدار نماینده مرم خاش در مجلس شورای اسلامی  با کارکنان این نهاد با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در رسیدگی به امور خانواده‌های تحت حمایت در شهرستان تفتان، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۲۰۰ خانوار با جمعیت حدود ۱۳ هزار نفر در سطح شهرستان (با میانگین هر خانوار چهار نفر الی پنج نفر) از کلیه‌ی خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان در مجلس  نیز گفت: کمیته امداد یکی از سازمان‌های مهم، مردمی و خدمات رسانی به محرومان و مستضعفان جامعه است از تمام توان و ظرفیت خانه ملت برای حمایت ازاین نهاد برای خدمات دهی بیشتر به مددجویان و افراد تحت پوشش استفاده خواهیم کرد.

حسین زهی تصریج کرد: با بازدیدی که از شهرستان تفتان انجام شد موید آن بود باهمت مسئولان خدوم کمیته امداد شهرستان بسیاری از خانواده‌های بی بضاعت و محروم صاحب مسکن شده اند و علاوه بر آن ایجاد اشتغال در سطح وسیعی صورت گرفته است و جوانان زیادی هم کنون در بخش‌های کشاورزی، دامداری و کارگاه‌های کوچک مشغول فعالیت هستند.

علیرضا ریگی مدیر کمیته امداد شهرستان تفتان  ضمن تقدیر از حضور نماینده خاش در مجلس شورای  اسلامی  در جمع امدادگران و توجه ویژه‌ی ایشان به امور محرومین و نیازمندان شهرستان، حضور وی در جمع کارکنان این نهاد را موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه‌ی بیش از پیش در آنان جهت رسیدگی به امور خانواده‌های تحت حمایت عنوان کرد.

 فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان تفتان در بازدید میدانی بهمراه نماینده مجلس در سطح این شهرستان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار