پیشتازی کمیته امداد امام خمینی تفتان در خدمات رسانی به خانوارهای تحت پوشش و افراد بی بضاعت

مدیر اداره کمیته امداد خمینی شهرستان تفتان گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ۱۰۰۰ کیسه برنج بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) شهرستان تفتان توزیع شد.

علیرضا ریگی مدیر اداره کمیته امداد خمینی شهرستان تفتان  با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در اطعام و افطاری خانواده‌های بی بضاعت و فرمایشات مکرر حضرت آقا حضرت آیت الله خامنه‌ای دامت برکاة از آیه‌ای از خاتم الانبیا بیان داشتند پیامبر صلی الله علیه و آله یاد قیامت را در اذهان روزه داران بدین گونه زنده می­کند:­

«وَاذْکُرُوا بِجُوعِکُمْ وَ عَطَشِکُمْ فیهِ جُوعَ یَوْمِ القِیامَةِ وَ عَطَشَهُ؛ [۱۹]با گرسنگی و تشنگی در ماه رمضان، به یاد گرسنگی و تشنگی روز قیامت بیافتید.»این زمینه ایتام و نیازمندان تاکید کردند.

شهرستان تفتان دارای ۳۲۰۰ خانوار موجودی تحت حمایت که با برنامه ریزی انجام شده با فرمانداری محترم علیرضا شهنوازان به امید خدا تمامی خانواده‌ها از سبد مواد غذایی بهره‌مند و همچنین در کنار توزیع سبد مواد غذایی طبخ و توزیع غذای گرم نیز با همت خیرین انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد این نوید را داد که با کمک، ظرفیت و پتانسیل خیران استانی، شهرستانی تا پایان ماه مبارک رمضان به تمام خانوار‌ها بسته‌های مواد غذایی عرضه شود.

ریگی  از تمامی خیرین و افرادی که کمیته امداد (ره) در واقع امداد گر افراد بی بضاعت است را در جهت رسیدن به اهداف عالی یاری می‌کنند تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار