تمهیدات ویژه اورژانس قم برای روز طبیعت

۲۳ پایگاه شهری و ۱۹ پایگاه جاده‌ای اورژانس قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.

عزت اله بهزادی نیا  در گفت‌وگو با خبرنگاران به تمهیدات اورژانس برای پوشش روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی به ویژه روز سیزدهم فروردین ماه اشاره  و اظهار کرد: اورژانس قم برای روز طبیعت تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده است.

او افزود: ۲۳ پایگاه شهری و ۱۹ پایگاه جاده‌ای در قم برای روز طبیعت در حالت آماده باش کامل هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بیان کرد: برای محور‌های کهک، نیزار، جعفریه، کوه سفید و دستجرد استقرار آمبولانس را خواهیم داشت و در صورت نیاز پرواز بالگرد در محور‌های یاد شده انجام می‌پذیرد.

بهزادی تصریح کرد: همچنین علاوه بر موارد ذکر شده ۶ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس در محل بوستان‌های داخل شهر به صورت ستادی جهت ارائه خدمات به همشهریان عزیز در حال آماده باش خواهند بود.

او ادامه داد: ۴۲ پایگاه درون شهری و جاده‌ای و در صورت نیاز یک فروند بالگرد هوایی کلیه محور‌های شهری و مواصلاتی را پوشش کامل خواهند داد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت: در مجموع بیش از ۱۰۰ نفر از نیرو‌های پرتلاش اورژانس به همشهریان عزیز قمی و مسافران و زائران ارائه خدمات خواهند داشت.

بهزادی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تصادفات درون شهری مربوط به روز طبیعت، به تصادفات چند سرنشین موتور سیکلت برمی گردد؛ از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم برای رفتن به طبیعت از سوار کردن چند سرنشین موتور جداً خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار