نبردی حیاتی در انتظار شاگردان آلونسو

لورکوزن که در ابتدای فصل قعرنشین جدول بوندسلیگا بود حالا حتی امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

بعد از پشت سر گذاشتن یک دوران پرفراز و نشیب حالا بایرلورکوزن روند صعودی خود را پیدا کرده است. صحبت‌های زیادی درباره جبران این فصل پر فراز و نشیب لورکوزن مطرح شده است. مشکلاتی که مسائلی نظیر تغییر مربی و برطرف شدن برخی مصدومیت‌ها در حل شدن آن تاثیرگذار بوده است. دو قدم رو به جلو و یک گام به عقب، این همان روند لورکوزن در فصل ۲۳-۲۰۲۲ بوده است.

پس از پنج برد از شش بازی گذشته، سرعت تغییر کرده است. لورکوزن با گام‌های بزرگ رو به جلو حرکت می‌کند. شرایطی که سیمون رولفس قبلاً و زمانی که بایر در مناطق پایین جدول در بحران بود، آن را پیش‌بینی کرده بود. مدیرعامل لورکوزن همیشه معتقد بود که تیمش همچنان می‌تواند کاندیدای حضور در رقابت‌های اروپایی باشد.

شنبه روز مهمی خواهد بود؛ جایی که بایرلورکوزن از آینتراخت فرانکفورت پذیرایی خواهد کرد. حریف فقط با یک امتیاز بیشتر یک رده بالاتر از لورکوزن قرار دارد. به زبان ساده‌تر اگر لورکوزن برنده شود، جای فرانکفورت را خواهد گرفت. در حال حاضر لورکوزن پنج امتیاز تا لایپزیش رده پنجمی و هفت امتیاز تا منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا یعنی فرایبورگ رتبه چهارمی فاصله دارد.

فلورین ویرتس، یکی از بهترین‌های لورکوزن در پیروزی مقابل شالکه نمی‌خواهد رسیدن به رتبه چهارم جدول توسط این تیم را رد کند. او در این باره گفت: "باید روز شنبه پیروز شویم تا یک گام دیگر به رتبه چهارم نزدیک شده باشیم. در نهایت خواهیم دید که چه پایانی در انتظار ما خواهد بود. "

آن‌چه که روز شنبه برای لورکوزن اهمیت دارد این است که آن‌ها هر سه امتیاز دیدار برابر آینتراخت فرانکفورت را کسب کنند. ژابی آلونسو بعد از چند هفته گذشته کاملاً مطمئن به نظر می‌رسد و خوش‌بینی زیادی به پیروزی تیمش در این مسابقه مهم دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار