نماینده پارلمان اردن:

کشور‌های عربی باید سفرای رژیم اشغالگر را اخراج کنند

نماینده پارلمان اردن از کشور‌های عربی خواست تا فوراً سفرای رژیم صهیونیستی را از خاک این کشورها اخراج کنند.

«خلیل عطیه» معاون دوم پارلمان عربی و نماینده پارلمان اردن، از کشور‌های عربی که با رژیم صهیونیستی رابطه دارند، خواست تا سفرای این رژیم اشغالگر را در پاسخ به تشدید تجاوزات آن به مسجد الاقصی و ملت فلسطین اخراج کنند.

عطیه در گفت‌وگو با خبرگزاری شهاب فلسطین تصریح کرد: «کشور‌های عربی که سفیر اسرائیل در سرزمین‌های آن‌ها حضور دارد، در پاسخ به تهاجمات این رژیم به مسجد الاقصی و جنایات مستمر آن علیه مردم فلسطین، باید فوراً این سفرا را از خاک خود اخراج کنند.»

نماینده اردن با تأکید بر این‌که «رژیم فاشیست و نژادپرست صهیونیستی به هیچ وجه به دنبال صلح نیست»، از دولت کشورش نیز خواست تا توصیه پارلمان مبنی بر اخراج سفیر رژیم اشغالگر از اردن و احضار سفیر اردن از تل‌آویو را اجرا کند.

عطیه از نهاد‌های عربی به طور عام و نهاد‌های اردن به طور خاص خواست تا در کنار مردم فلسطین بایستند و هرگونه حمایت مادی و معنوی لازم را از آن‌ها به عمل آورند.

نظامیان صهیونیست در پی دعوت «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از شهرک‌نشینان برای هتک حرمت مسجدالاقصی، روز دوشنبه گذشته (۱۴ فروردین) به مصلای القبلی در این مشجد یورش بردند و نمازگزارانی را که در آن اعتکاف کرده بودند، به زور بیرون کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
اگه عمل کنند که خیلی خوب میشه
آخرین اخبار