استاندار:

بانک ها موظف به حمایت از تولید هستند

استاندارآذربایجان غربی گفت: همه بانک ها بویژه بانک‌های خصوصی فعال در استان باید در حمایت از تولید تلاش مضاعف داشته باشند.

استاندارآذربایجان غربی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: همه بانک ها بویژه بانک‌های خصوصی فعال در استان باید در حمایت از تولید تلاش مضاعف داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان با اشاره به اینکه باید بخش قابل قبولی از درآمد بانک ها در استان برای توسعه خود استان اختصاص یابد افزود: از سوی بانک‌های خصوصی حمایت آنچنان از واحد‌های اقتصادی استان صورت نمی گیرد و در این راستا می توان از ظرفیت‌های قانونی برای ایجاد تمایل به ارائه تسهیلات از سوی این بانک ها بهره برد.
مقام ارشد اجرایی استان خواستار ارائه گزارش دقیق از گردش مالی بانک‌های فعال در استان شد و گفت: بانک‌ها برای حمایت از تولیددر استان در سالی که مزین به نام رشد تولید و مهار تورم است بیشتر تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان هم در این جلسه گفت: در محاسبه جرایم ماده ۱۰۰ واحد‌های تولیدی باید نگرش به سمت حمایت از تولید و اشتغال زایی باشد.

ناصر عتباتی همچنین خواستار کمک نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و خلا‌های قانونی در حمایت از تولید و بخش خصوصی شد.

در این جلسه آقایان جلال زاده و حجت الاسلام ذاکر دو تن از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از تلاش‌های استاندار در حمایت ویژه از واحد‌های اقتصادی خواستار ادامه این روند شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.