حمایت دستگاه قضایی از بانک‌های نقش آفرین در اقتصاد سالم

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دستگاه قضایی در کنار بانک‌هاست و از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار‎ گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در دیدار با مدیران  بانک‌های استان با اشاره به نقش بانک‌ها در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی گفت: بانک‌ها نقش مهمی در بهبود مناسبات اجتماعی و کاستن از آسیب‌ها دارند و اگر حمایت شوند و به عنوان بنگاه مالی وارد عرصه تولید گردند قطعاً فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص جهش تولید، اقتصاد مقاومتی و مانع زدایی‌ها اتفاق خواهد افتاد.

عتباتی ادامه داد: منشاء بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری، در مسائل اقتصادی و مالی است که اگر بانک‌ها در امر کار آفرینی و اشتغال و حرفه آموزی و تولید دخیل باشند در کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری بسیار موثر و نتیجه بخش خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان در پایان اظهار داشت: در حمایت از فعالیت‌های سالم اقتصادی و تولید بانک‌ها هم باید لحاظ شوند. دستگاه قضایی در کنار بانک‌ها هست و از بانک‌هایی که در اقتصاد سالم منطقه نقش دارند حمایت می‌کند.

سجاد قربان زاده دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان نیز در این دیدار ابراز امید واری کرد با تفاهم و همکاری با واحد‌های تولیدی مشکل دار و حمایت‌های دستگاه قضایی استان گره از کار تولید در استان گشوده شود و تعداد کثیری از واحد‌های تولیدی به چرخه تولید بازگردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.