از محکومیت میلیاردی مالک خودروی قاچاق تا جریمه آش فروش متخلف در شیراز

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه نقدی برای متخلفان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متخلفان و جریمه نقدی آن ها خبر داد. 

آش فروش متخلف در شیراز جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک واحد صنفی آش فروشی به علت تخلفات صنفی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: طی بازرسی سرزده از یک آش فروشی، تخلف گرانفروشی واحد صنفی مذکور محرز شد.

او ادامه داد: پس از مشخص شدن این تخلف، پرونده تعزیراتی برای متصدی آن تشکیل و در نهایت حکم به جریمه یک میلیارد ریالی متصدی آن صادر شد.

محکومیت میلیاردی مالک خودروی لکسوس قاچاق در شیراز 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از کشف یک دستگاه خودروی لکسوس قاچاق در شهر شیراز و جریمه مالک آن خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اظهار کرد: مالک خودروی قاچاق با حکم شعبه دهم تعزیرات حکومتی استان به پرداخت جریمه نقدی و ضبط خودرو محکوم شد.

او افزود: فرد مذکور، یک دستگاه خودوری لکسوس را به طور غیرقانونی و با جعل اسناد و مدارک وارد کشور کرده بود که هنگام تردد در سطح شهر شیراز، توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی، شناسایی و بازداشت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به انجام تحقیقات و بازجویی از متهم پرونده ادامه داد: با تکمیل تحقیقات و احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط خودروی مکشوفه و جریمه ۱۱۴ میلیارد ریالی متهم صادر کرد.

جریمه مالک موتورسیکلت قاچاق در لارستان 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: یک دستگاه موتور سیکلت خارجی بدون اسناد و مدارک گمرکی در شهرستان لارستان کشف شد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت خارجی بدون اسناد و مدارک گمرکی در شهرستان لارستان، اظهار کرد: موتورسیکلت مکشوفه به ظن قاچاق توقیف و پرونده‌ای جهت بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی این شهرستان تشکیل شد.

او اضافه کرد: در تحقیقات انجام شده توسط شعبه مشخص شد که موتورسیکلت مکشوفه به طور قاچاق و غیرقانونی وارد کشور شده است که با احراز تخلف، شعبه رسیدگی کننده حکم به جریمه ۷۰۰ میلیون ریالی مالک آن و ضبط موتور سیکلت به نفع دولت صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار