استاندار خراسان شمالی تأکید کرد

اموال مازاد اداری تعیین تکلیف شوند

استاندار خراسان شمالی گفت: فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی یک تکلیف و قانون است مدیران در این خصوص همکاری لازم داشته باشند.

محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ظرفیتی که قانون برای آنان ایجاد کرده استفاده کنند و فضا‌های مازاد اداری را تعیین تکلیف کنند.

او گفت : دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها می‌توانند براساس قانون با فروش ساختمان‌ها و فضا‌های مازاد اداری برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام استفاده کنند.


۷۴ درصد اعتبارات تملک دارایی خراسان شمالی تخصیص یافت

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی هم گفت: هزار و ۴۱۲ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی در سال ۱۴۰۱ برای استان مصوب شد که از این میزان هزار و ۴۷ میلیارد تومان معادل ۷۴ درصد آن تخصیص یافت.

مرتضی بهزادفر گفت : ۹۲ درصد اعتبارات تملک داریی استان در سال گذشته به صورت نقدی و مابقی به صورت اسناد تخصیص یافته است.

او گفت : همچنین در این مدت ۵۱۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای به استان تخصیص داده شد که ۱۰۳ میلیارد تومان نیز با پیگیری‌های لازم به آن افزوده و بسیاری از مشکلات دستگاه‌های اجرایی با این اعتبار برطرف شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اضافه کرد: ۴۱ طرح عملیاتی و پنج مصوبه شورای برنامه ریزی استان در حال پیگیری است.

سهم خراسان شمالی چهار هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان از محل منابع ملی و ۲ هزار و ۶۱۴ میلیارد تومان منابع استانی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ پیش بینی شده است و از این لحاظ حدود ۲۳ درصد رشد یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.