استاندار خراسان شمالی:

تسریع در تعیین تکلیف ساخت بیمارستان زنان

استاندار خراسان شمالی بر تسریع در تعیین تکلیف ساخت بیمارستان زنان توسط شورای اسلامی شهر بجنورد تأکید کرد.

محمدرضا حسین نژاد در ستاد جوانی جمعیت و حمایت از خانواده استان بر تسریع در تعیین تکلیف ساخت بیمارستان زنان توسط شورای اسلامی شهر بجنورد، ضرورت فرهنگ سازی و تبلیغات برای فرزندآوری، شناسایی و برخورد با بانک‌های کم کار در حوزه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تمامی ابعاد و با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان باید اقدامات لازم را انجام داد.

او گفت :  ساخت این بیمارستان خواسته زیادی نیست، اما به دموکراسی و قانون اعتقاد داریم.

استاندار خراسان شمالی گفت: با ساخت بیمارستان در نگین شهر دسترسی و رسیدگی راحت‌تر انجام خواهد گرفت ضمن آنکه تراکم بیمارستان‌ها در یک مکان به صلاح نیست بنابراین شورای اسلامی شهر بجنورد باید سریع‌تر تعیین تکلیف زمین را انجام داده تا بستر سازی‌های لازم در راستای فرزندآوری انجام شود.


حسین نژاد  گفت :  گزارش در خصوص پرداختی‌ها، مشکلات، نوع پیگیری‌ها باید توسط بانک‌ها ارائه شود تا سرگردانی زوج‌های جوان را دیگر شاهد نباشیم.

استاندار گفت: ورود استانداری به بانک‌هایی که از پرداخت تسهیلات ممانعت می‌کنند انجام خواهد گرفت.

حسین نژاد، فرهنگ سازی و تبلیغات برای فرزندآوری را بسیار مهم دانست و گفت:اهتمام مدیران استان در این حوزه ضروریست.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز گفت: مراکز درمانی استان جوابگوی حوزه درمان ناباروری و زنان و کودکان نیست بنابراین از فرصت به دست آمده برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی کودکان و زنان باید استفاده کنیم.

دکتر جواد شاهین فر گفت : اعتبار اولیه برای ساخت این بیمارستان به میزان ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است و باید دستگاه‌های اجرایی در جانمایی و ساخت این مرکز درمانی همکاری داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.