کشف ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در نیشابور

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از مناطق حاشیه نیشابور کشف شد.

سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با دریافت خبری مبنی بر فعالیت گسترده فردی سود جو و سابقه دار در زمینه دپوی غیرمجاز سوخت در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور، حدود ۳۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد.

وی افزود: در این عملیات ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشراف اطلاعاتی انباری را در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از این مکان و نیز از یک دستگاه کامیونت در محل، این مقدار سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع را که به صورت حرفه‌ای انبار شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد و بررسی بیشتر موضوع برای شناسایی دیگر عوامل دردستور کار قرار گرفت.

حسینعلی زاده با تشکر از همکاری اطلاعات سپاه ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، بر مبارزه قاطع پلیس با قاچاق کالا و ارز و نتایج بسیار مناسب آن تاکید کرد و از مردم خواست؛ هر گونه اطلاعات در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و۱۱۴ اطلاعات سپاه اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.