آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی

سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت نام دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی استان خبر داد.

مهدی عبدالمالکی سرپرست معاونت آموزشی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به سه دهه سابقه جهاددانشگاهی کرمانشاه در زمینه آموزش زبان‌های خارجی، گفت : تاکنون تمرکز ما بر آموزش زبان انگلیسی بوده و بزودی آموزش زبان‌های ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسه را نیز آغاز می‌کنیم.

وی گفت: ثبت نام این دوره‌ها آغاز شده و علاقمندان می‌توانند با مرجعه حضوری به شعب معاونت آموزش جهاددانشگاهی (سه راه ۲۲ بهمن، خیابان شورا و مسکن) و یا سایت معاونت آموزشی به آدرس www.ecjdk.ir برای شرکت در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

وی با اعلام اینکه سال گذشته ۲۹ هزار فراگیر آموزش زبان‌های خارجی از آموزش‌های جهاددانشگاهی استان بهره‌مند شدند، گفت: هم اکنون نیز قریب چهار هزار فراگیر در سه شعبه معاونت آموزشی جهاددانشگاهی (سه راه ۲۲ بهمن، خیابان شورا و مسکن) در حال فراگیری زبان انگلیسی هستند.

عبدالمالکی گفت: آموزش‌های ما در دو حوزه نوجوان (تا ۱۴ سال) و بزرگسال ارائه می‌شود و از دوره‌های مبتدی تا پیشرفته (تافل و آیلتس) را در بر می‌گیرد.

وی با اشاره به همکاری ۶۶ مدرس زبان‌های خارجی با معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: ۷۰ درصد این مدرسان دارای مدرک تحصیل ارشد و دکتری هستند.

وی با اشاره به فراخوان جذب مدرس زبان انگلیسی به منظور تقویت کادر مدرسین از بین دانش آموختگان زبان انگلیسی و یا دارندگان مدارک معتبر آموزش زبان انگلیسی، گفت: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع از شرایط جذب به سایت معاونت آموزشی به آدرس www.ecjdk.ir مراجعه و یا حضورا به معاونت آموزشی جهاددانشگاهی واقع در سه راه ۲۲ بهمن مراجعه کنند.

عبدالمالکی از برگزاری دوره‌های بحث آزاد، گرامر، خوشنویسی لاتین و ... در معاونت آموزشی جهاددانشگاهی کرمانشاه خبر داد.

وی با اشاره به کیفیت بالای آموزش‌های زبان خارجی جهاددانشگاهی کرمانشاه، گفت: در زمینه آموزش زبان جزو سه مرکز برتر بین مراکز آموزشی جهاددانشگاهی در سراسر کشور هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.