۸۴ واحد مسکونی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی از تسهیلات کم بهره استفاده کرده‌اند

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از ابتدای پارسال تاکنون ۸۴ واحد مسکونی در قالب ۹ طرح عمرانی از تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی این وزارتخانه بهره مند شده اند.

وحید داعی گفت: این تسهیلات از صندوق سرمایه گذاری طرح حرمهای مطهر وزارت راه و شهرسازی تامین می شود.

وی ادامه داد: شناسایی، تشویق و هدایت سرمایه گذاران در طرحهای عام المنفعه بافت های فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی در اولویت سیاستهای راهبردی وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: تبیین ظرفیت های اطراف حرم، معرفی بسته های تشویقی وزارت راه و شهرسازی به سرمایه گذاران و پشتیبانی از طرح های عام المنفعه از محورهای این راهبردهاست.

داعی افزود: در بافت فرسوده اطراف حرم مطهر رضوی همه زیر ساختهای لازم فراهم است و سرمایه گذاران می توانند از این ظرفیت برای بهسازی واحدهای مسکونی و سایر بخشها بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: صندوق سرمایه گذاری طرح حرم های مطهر وزارت راه و شهرسازی، تسهیلات خوبی برای سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد و سرمایه گذاران باید از این تسهیلات در جهت اجرای طرحهای عام المنفعه همچون اسکان ارزان زائران و پذیرایی و امور بهداشتی و درمانی آنها بکوشند.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت:حرم مطهر رضوی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید در زمینه زیارت آسان و اقامت و اسکان زائر سرآمد باشد لذا اطلاع رسانی بیشتر بسته تشویقی مربوط به بافتهای فرسوده که اخیرا به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسیده، ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.