کشف ۳۶ هزار قطعه مرغ احتکار شده در خوشاب خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خوشاب گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۳۶ هزار قطعه مرغ احتکار شده به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خراسان رضوی کشف و ضبط شد.

سرهنگ یدالله نوروزی فرمانده انتظامی خوشاب گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی خوشاب با اشراف اطلاعاتی متوجه شدند فردی سودجو اقدام به احتکار تعداد زیادی مرغ در یک مرغداری این شهرستان کرده است که بدون درنگ پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی، به همراه ماموران جهاد کشاورزی و اداره دامپزشکی شهرستان خوشاب در بازرسی از مرغداری مورد نظر ۳۶ هزار قطعه مرغ احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوشاب ادامه داد: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مرغداران موظفند پس از یک بازه زمانی مشخص، مرغ تولیدی خود را روانه کشتارگاه کنند، اما برخی مرغداران متخلف با هدف افزایش وزن و نیز قیمت تولیدات، از عرضه مرغ خود خودداری می‌کنند که این امر موجب ایجاد نوسان و آشفتگی در بازار این کالا می‌شود.

 نوروزی بیان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار