معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش:

امنیت پایدار در مناطق مرزی برقرار است

امیر سرتیپ فلاح گفت: امنیت پایدار و قابل قبولی در مناطق مرزی برقرار است و هیچ‌گونه تهدید و عامل نگران‌کننده‌ای در مناطق مرزی وجود ندارد.

امیر سرتیپ عباس فلاح معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، درخصوص وضعیت امنیت مرز‌ها اظهار داشت: با استقرار نیرو‌های ما در مناطق مرزی شمال غرب، غرب، شمال‌شرق و شرق کشور و همراهی با نیرو‌های مرزبانی، گسترش خوبی از مرزبانان را متناسب با شرایط منطقه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار و قابل قبولی در مناطق مرزی برقرار است، ادامه داد: هیچ‌گونه تهدید و عامل نگران‌کننده‌ای در مناطق مرزی وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش با اشاره به الحاق بیش از هزار دستگاه ادوات مختلف به پیکره سازمان رزم این نیرو، گفت: ما در سال‌های اخیر با نگاه به جنگ‌های امروزی و آینده تلاش کردیم تا تجهیزات خود را متناسب‌سازی کنیم و به سمت تجهیزاتی با ویژگی‌های دورزن، نقطه‌زن، و قابل شبکه شدن حرکت کردیم که قدم‌های بسیار خوبی در این راستا برداشته و تجهیزات‌مان بسیار کامل شده است.

امیر سرتیپ فلاح تاکید کرد: با دوربین‌های پیشرفته پایش مرز‌ها را به‌صورت بصری، اپتیکی و راداری با دقت انجام می‌دهیم؛ تجهیزاتی که عمق دید خوبی برای پایش نوار مرزی به نیرو‌های ما داده است و این اقدامات در راستای تامین امنیت و تقویت مرز‌ها و بازدارندگی در سطح کشور با پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار