رئیس مجلس شورای اسلامی:

ارج نهادن به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت یک جامعه است

محمد باقر قالیباف گفت: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان، یعنی قانون رتبه بندی معلمان را تصویب کرد.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، روز گرامیداشت مقام معلم و سالروز شهادت معلم ماندگار انقلاب استاد شهید مطهری را تبریک می‌گویم. معلم معمار توسعه انسانی و بنیانگذار پایه‌های اخلاقی یک جامعه است.

وی افزود: احترام و ارج نهادن به مقام معلم سرمایه گذاری برای پیشرفت یک جامعه است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: مجلس یازدهم افتخار دارد که یکی از مهمترین مطالبات فرهنگیان عزیز، یعنی قانون رتبه بندی معلمان را با پیگیری شبانه روزی تصویب کرد و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز رفع کاستی‌های اجرای قانون رتبه بندی معلمان را در دستورکار دارد.

قالیباف تأکید کرد: امیدوارم توفیق داشته باشیم تا جامعه شریف و عزیز فرهنگیان، مجلس یازدهم را یکی از خدمتگزاران خود بداند.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی خلیج همیشه فارس گفت: از تمامی دلاوران نیرو‌های مسلح در نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که حافظ صلح و امنیت آب‌های سرزمینی اند و مانع زیاده خواهی دشمنان این مرز و بوم می‌شوند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
چقدر کار شما سخت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
چرا پس رتبه بندی را به این بدی اجرا کردید، در ثانی فکری برای آموزگاران روستا بکنید با این هزینه رفت و آمد اصلا صرفه اقتصادی شغل معلمی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای رئیس مجلس در سخنرانی از جملات خوبی استفاده می کنید اما در عمل جور دیگری است.
آخرین اخبار