سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

سازمان برنامه و بودجه متعهد به پرداخت مطالبات حق‌التدریسی‌ها تا پایان خرداد شد

حاجی‌پور گفت: سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق‌التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد ماه اقدام کند.

رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۸ خرداد) این کمیسیون اظهار کرد: در نشست امروز ادامه بررسی تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی از سوی تعدادی از نمایندگان در خصوص عدم پرداخت به موقع حقوق و مطالبات فرهنگیان کشور توسط سازمان برنامه و بودجه در دستور کار کمیسیون قرار داشت که با حضور معاونان و مدیران سازمان برنامه و بودجه، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش و نماینده مرکز پژوهش‌ها برگزار شد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: براساس آیین‌نامه داخلی مجلس، اعضای کمیسیون اظهارات مطرح شده در این جلسه را استماع کردند تا در خصوص ارجاع این پرونده به صحن علنی و در نهایت ارجاع آن به قوه‌ قضاییه تصمیم‌گیری کنند.

وی اضافه کرد: خروجی نشست امروز برای نگاه به آینده نیز این بود که سازمان برنامه و بودجه در جهت نظم‌بخشی به تخصیص مصوب اعتبارات ردیف‌های مورد نیاز آموزش و پرورش به موقع اقدام کند تا آموزش و پرورش و فرهنگیان گرفتار تأخیر در پرداخت، بدهی‌ها و مطالبات نشوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اضافه کرد: سازمان برنامه متعهد شد در زمینه تمامی تخصیص‌های خرید خدمات، حق‌التدریس سال تحصیلی جاری تا پایان خرداد ماه اقدام کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۷ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
لطفا هرچه زودتر معوقات رتبه بندی مربوط به۶ ماه دوم سال ۱۴۰۰ فرهنگیان پرداخت شود .
آخرین اخبار