برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان را تشریح کرد.

محسن روحی با اشاره به اعلام برنامه‌های بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان گفت: علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیه در طول زمان برگزاری جشنواره، ۲ برنامه دیگر در کرمان تدارک دیده شده است.

او  بیان داشت: مراسم افتتاحیه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود و عصر همان روز و از ساعت ۱۹ مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی‌ابن‌موسی الرضا (ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خداداپور  واقع در خیابان مولوی ۷ در شهر کرمان برپا می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نشست تخصصی بررسی روند حرکت شعر آیینی با محوریت شعر رضوی،  برنامه‌ای است که روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ساعت ۹ و با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره نیز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ و هنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح کشوری و شاعران مطرح برپا خواهد شد و این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد.

او همچنین از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از میهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود: در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.