رفع ۱۴ نقطه حادثه خیز در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: استان ۳۳ نقطه حادثه‌خیز داشته که ۱۴ مورد آن رفع و به ۱۹ نقطه کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان موظفند فعالیت‌های عمرانی خود را در سامانه منتاک (مدیریت، نظارت و توسعه استان‌های کشور) ثبت کنند.

داریوش رضایی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان همچنین باید هر ۱۵ روز یک‌بار گزارشی از روند پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی خود را در سامانه منتاک ثبت کنند.

وی با اشاره به ثبت اطلاعات ۷۰۰ طرح از چهارمحال و بختیاری در سامانه منتاک در سال ۱۴۰۱ افزود: این طرح‌ها افزون بر ۲۲ درصد پیشرفت فیزیکی و ۵۵ درصد پیشرفت مالی داشته‌اند.


بیشتر بخوانید


رضایی چهارمحال و بختیاری را کم‌حادثه‌خیزترین استان کشور از نظر مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای در سال گذشته اعلام و تصریح کرد: این استان ۳۳ نقطه حادثه‌خیز داشته که ۱۴ مورد آن رفع و به ۱۹ نقطه کاهش پیدا کرده است.

وی یادآور شد: همچنین پنج نقطه حادثه‌خیز در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری وجود داشت که این تعداد هم‌اکنون به سه مورد در سال‌جاری کاهش یافت.

رضایی اظهار کرد: حذف و رفع کامل نقاط حادثه‌خیز چهارمحال و بختیاری از مهم‌ترین اولویت‌های مسوولان استان به‌شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.