با پیگیری نماینده مجلس

راه‌های اصلی و روستایی نهبندان و سربیشه بازسازی و روکش آسفالت می‌شوند

بخش عمده‌ای از محور‌های اصلی و روستایی به خصوص نهبندان به سربیشه و همچنین نهبندان به زاهدان بازسازی و روکش آسفالت می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای که به منظور پیگیری مطالبات مردم نهبندان وسربیشه برای احداث و بازسازی راه‌های روستایی و روکش راه‌های اصلی و فرعی با حضور مسئولین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و یزدانی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و معاون امور مجلس برگزار شد مقرر شد بخش عمده‌ای از محور‌های اصلی به خصوص نهبندان به سربیشه و همچنین نهبندان به زاهدان بازسازی و روکش شود.

نخعی افزود: در رابطه با تعدادی از راه‌های روستایی در بخش‌های مختلف حوزه انتخابیه نهبندان وسربیشه از جمله احداث جاده ملوقان به ماهانی در بخش سرداران شهید، تکمیل جاده برک به سلطانی و مهل آباد، تکمیل جاده کجی نمکزار و تکمیل جاده آتشکده در منطقه شاهکوه، مقرر شد به دلیل محدودیت اعتبارات استانی مبالغی از محل اعتبارات ملی به منظور تسریع در اجرای این طرح‌ها اختصاص یابد.

وی گفت: همچنین به دلیل وضعیت بسیار نامناسب کیفیت راه‌های روستایی، مقرر شد نسبت به اختصاص مقداری قیر و تامین بخشی از اعتبار موردنیاز برای روکش تعدادی از راه‌های روستایی اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.