ترافیک سنگین در محور قزوین به تهران

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده بوستان چیتگر را شاهد هستیم.

ایمان محرابی‌نیا گفت: تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل مرزن‌آباد تا میانک و محدوده خوشبختی و حدفاصل سرودار تا بیلقان برقرار است.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد روان در مسیر (شمال به جنوب) را شاهد هستیم.

او می‌گوید: ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بایجان و سه راهی چلاو و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های بایجان، رینه، آب اسک و آبعلی را گزارش شده است. 

او گفت: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده دماوند، آزادراه رشت – قزوین محدوده‌های سراوان، توتکابن و رودبارو محور قدیم و آزادراه پردیس – تهران حدفاصل کمرد تا جاجرود را شاهد هستیم.

او درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محور‌ها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال شهر و مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و محدوده بوستان چیتگر، آزادراه قم – تهران حدفاصل حرم امام خمینی (ره) تا پل شهید کاظمی، محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک، محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع، محور آستارا – اردبیل محدوده گردنه حیران برقرار است.

او درباره  آخرین وضعیت جوی گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کردستان، لرستان، مرکزی و همدان را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار