کاروان زیر سایه خورشید به چهار برج رسید

مسئول کاروان زیر سایه خورشید گفت: در دهه کرامت خادمین امام پرچم حرم رضوی را به ۶۹ شهر حمل کرده‌اند.

مسئول کاروان زیر سایه خورشید در مراسم حضور کاروان زیر سایه خورشید در شهرستان چهاربرج، با بیان اینکه طی دهه کرامت خادمین پرچم امام رضا (ع) را با عنوان کاروان زیر سایه خورشید همراه خود به ۶۹ شهر حمل کرده‌اند، اظهار کرد: تاکنون با پرچم متبرک امام رضا (ع) در ۶۱ شهر داخل کشور و هشت شهر خارج از کشور حضور یافته‌ایم.

حسن امینی پور اظهار کرد: با انجام این اقدام، زائرین عزیزی که مشتاق اهل بیت هستند و نسبت به امام رضا (ع) ارادت و مودت دارند، ولی امکان حضور و زیارت مرقد مطهر آن حضرت برایشان فراهم نیست، امام خود را از راه دور زیارت می‌کنند.

وی ادامه داد: طی سالیان اخیر زمانی که از سوی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به سوی زائرین و مشتاقان ایشان می‌رویم، شاهد اثر گذاری بیشتر، کرامات و عنایات در شهر‌ها می‌شویم.

وی با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید در آذربایجان غربی دو گروه است، گفت: به عنوان دو گروه در شمال و جنوب آذربایجان غربی در خدمت زائرین و مشتاقان امام رئوف هستیم.

امینی پور با تاکید بر اینکه با کاروان زیر سایه خورشید در همه جا حضور می‌یابیم، افزود: حضور در زندان ها، بیمارستان ها، مراکز معلولین، سالمندان، دیدار با اقشار مختلف مردم، جشن‌های مردمی و هر جایی که مزین به نام حضرت علی بن موسی الرضا (ع) باشد، در آن محل حضور پیدا می‌کنیم تا مشتاقان آن حضرت از راه دور ایشان را زیارت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.