جابه‌جایی بیش از ۲۵۵ هزار مسافر از استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بیش از ۲۵۵ هزار مسافر در ۲ ماهه گذشته از استان جابجا شده است.

رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال گفت: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۲۵۱ هزار نفر مسافر از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده بود در ۲ ماهه گذشته افزایش ۲ درصدی را شاهد هستیم.

او با اشاره به اینکه این میزان جابجایی مسافر در قالب ۴۱ هزار و ۷۸۹ سفر انجام شده افزود: در دو ماهه گذشته ۱۳۱ هزار و ۳۲۳ نفر مسافر در قالب ۸ هزار و ۶۴۱ سفر با وسیله نقلیه اتوبوس،۲۰ هزار و۱۶۸ نفر مسافر در قالب ۲ هزار و۱۱۴ سفر با وسیله نقلیه مینی بوس و ۱۰۴ هزار و ۱۸۱ نفر مسافر نیز در قالب ۳۱ هزار سفر با وسیله نقلیه سواری از استان به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۱۴۳ هزار و ۱۷۸ نفر مسافر از شهرستان اردبیل، ۲۱هزار و۵۸۷ نفر مسافر از شهرستان پارس آباد،۲هزار و۴۰۲ نفر مسافر از شهرستان نمین، هزار و ۶۱۹ نفر مسافر از شهرستان بیله سوار،۴۰هزار نفر مسافر از شهرستان مشگین شهر،۱۵هزار و۸۲۶ نفر از شهرستان گرمی،۲۴هزار نفر مسافر از شهرستان خلخال،۵۶۷ نفر از شهرستان اصلاندوز، ۱۳۲۸ نفر مسافر از شهرستان کوثر، هزار و۲۰۰ نفر از شهرستان نیر و ۴۶۱ نفر مسافر نیز از شهرستان سرعین جابجا شده است.

شیرین زاده در دو ماهه گذشته  افزایش ۲۴۷ درصدی جابجایی مسافر را از شهرستان نمین یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده ۲ هزار و۴۰۲ نفر مسافر از این شهرستان جابجا شده اند که در مدت مشابه سال قبل ۶۰۲ نفر بود.

او در این مدت از افزایش ۹ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان سرعین خبر داد و خاطرنشان شد:در دوماهه سال گذشته ۴۲۳ نفر مسافر ازاین شهرستان جابجا شده بود که امسال این رقم ۴۶۱ نفر مسافر بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از فعالیت ۷ پایانه مسافربری در استان اردبیل خبرداد و افزود: هزار و ۲۳۱ ناوگان مسافر در استان اردبیل در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران هستند.

شیرین زاده با اشاره به فعالیت ۶۲ شرکت مسافربری در استان اردبیل خدمات رسانی ۲ هزار و ۲۴۰ راننده در استان اردبیل را به مردم و مسافران یادآور شد و افزود:مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
با سلام جناب شیرین زاده شهرستان خلخال. نیازمند یک ترمینال مسافربری مناسب است لذا این دکه های بلیط فروش و.....چهره وفرهنگ شهرستان خدشه دار می کند