ثبت حدود ۹۶۶ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت حدود ۹۶۶ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد.

کلیم اله وثوقی گفت: از زمان آغاز طرح نوروزی راهداری یعنی از مورخ ۲۴ اسفند تا ۹ فروردین ماه ۹۶۶ هزار تردد درمبادی ورودی و خروجی استان ثبت شده است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل-سرچم با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۵۱۴ هزارو ۹۰۸ تردد در مبادی ورودی و ۴۵۰ هزارو ۸۳۷ تردد نیز در مبادی خروجی استان به ثبت رسیده افزود: نسبت به مدت مشابه سال قبل که حدود ۶۷۵ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسیده بود امسال افزایش ۴۲ درصدی را شاهد هستیم.

وثوقی با توجه به گردشگر پذیر بودن استان اردبیل به افزایش تردد در همه محور‌های مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده ۱۶۸ هزار و ۵۸۶ تردد در محور اردبیل-سرچم، ۱۹۷هزارو ۹۱۸ تردد در محور نیر-سراب،۸۰ هزارو ۲۵۳ تردد در محور اصلاندوز-کلیبر، ۳۶۰هزار و ۳۸۰ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۵۶ هزار و ۷۰۱ تردد در محور خلخال-اسالم و ۱۰۱ هزار و ۷۴۵ تردد نیز در محور مشگین شهر-اهر ثبت شده است.

او فعالیت ۷۴ سامانه تردد شمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۶ سامانه ثبت تخلفات در استان اردبیل را یادآور شد و اظهار کرد: ۲ سامانه توزین حین حرکت و سه تابلو پیام متغیر نیز فعال است.

عضو شورای اداری استان اردبیل در این مدت همچنین از جابجایی ۵۲ هزار و۳۵۳ نفر مسافر توسط ناوگان‌های مختلف از استان اردبیل به مقاصد مختلف کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این میزان جابجایی مسافر در قالب ۹ هزار سفر انجام شده است.

وثوقی به فعالیت بیش از ۲ هزار راننده در بخش حمل ونقل اشاره کرد و گفت: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس،۶۵۰ دستگاه سواری و ۲۵۰ دستگاه مینی بوس در طرح نوروزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

او از مردم و مسافران خواست قبل از سفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و هرگونه انتقاد و شکایت خود را نیز جهت رسیدگی اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.