رونمایی از پایگاه عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی

پایگاه عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی با هدف دسترسی آسان زائران رونمایی شد.

با هدف دسترسی آسان‌تر زائران و مجاوران به سوغات متبرک رضوی از هر نقطه ایران و  جهان، سایت عرضه مستقیم این محصولات در آستانه ولادت حضرت رضا (ع)  رونمایی شد.

مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی گفت: درباره سایت عرضه مستقیم سوغات متبرک رضوی اظهار کرد: در این پایگاه  ۲۸ رایحه عطر رضوی و ۱۳ عنوان سوغات متبرک رضوی عرضه می‌شود و خرید از آن بدون هیچ محدودیتی برای همه مشتاقان و ارادتمندان به حضرت رضا (ع) فراهم شده است.

رسول خائفی، پاسخ به نیاز مشتریان برای خرید مجازی سوغات متبرک رضوی را از اهداف راه‌اندازی این سامانه عنوان کرد و افزود: برای مجاوران حریم رضوی، محصولات سفارش داده شده به صورت رایگان ارسال می‌شود.

وی گفت: بستر فروش مجازی سوغات رضوی به نشانی www.soghaterazavi.com است که علاوه‌بر آشنایی با محصولات تولیدی و امکان مشاهده تصاویر و محتوای آن‌ها، امکان خرید مستقیم و پرداخت امن نیز فراهم شده است.

مدیر بازرگانی شرکت کسب و کار رضوی گفت: ایجاد درگاه فروش یا بازارگاهی برخط برای تولیدکنندگان سوغات و دست‌ساخته‌های ایرانی  و حمایت از کالای ایرانی، زنده نگه داشتن صنایع دستی، ارزش و اعتبار بخشی به کار تولید و همچنین مهار تورم از طریق جهش تولید از اهداف ایجاد این پایگاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.