سرویس دهی رایگان مترو و اتوبوس امروز به مناسبت میلاد امام رضا(ع)

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: سرویس دهی مترو و اتوبوس از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به مناسبت میلاد امام رضا (ع) رایگان شد.

ایمان فرهمندی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مصوبه‌ای داشته ایم که در روز ولادت امام رضا (ع) سرویس دهی مترو و اتوبوس رایگان باشد. از این روز از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه ۹ خرداد سرویس دهی خطوط مترو و خطوط اتوبوس منتهی به حرم مطهر رضوی رایگان خواهد بود.

او افزود: برهمین اساس در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم مطهررضوی در روز میلاد امام رضا (ع)، سرویس دهی در خطوط ۸۰۰ – ۸۰۱ – ۸۰۲ – ۸۳۰ – ۸۳۱ – ۱۲ – ۵۰ – ۶۲ – ۸۲ – ۸۶ و ۲۱۰ به صورت صلواتی انجام می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد امام هشتم برای ارائه خدمات شایسته به زائرین و مجاورین، ناوگان خطوط عبوری و منتهی به حرم مطهر نیز در شب و روز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع)، تقویت خواهد شد تا سرفاصله ناوگان کاهش یابد و مسافرین با سهولت بیشتری از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

فرهمندی با اشاره به خدمت رسانی رایگان مترو به زائران و مجاوران بیان کرد: برهمین اساس برنامه‌های متنوع فرهنگی نیز در ایستگاه‌های مترو برگزار خواهد شد. این برنامه‌ها شامل استقبال خدام رضوی از زائران در ایستگاه شهدا و میدان بسیج و برگزاری پاتوق‌های فرهنگی و گذر امام رضا (ع) در ایستگاه هفت تیر است.

او تصریح کرد: خدمت رسانی خطوط مترو نیز امروز سه شنبه تا ساعت ۲۳ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.