اجرای طرح هادی در ۱۲ روستای زلزله زده خوی

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح هادی روستایی ۱۲ روستای شهرستان خوی مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آعاز گردیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اتمام عملیات اجرای سقف و سفتکاری واحد‌های مسکونی احداثی در ۱۲ روستای کانون زلزله در ۱۳ مهرماه در شهرستان خوی از جمله روستا‌های مرتضی قلی کندی و خنجرخان، عملیات اجرای طرح هادی این روستا‌ها با استقرار ماشین آلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی آغاز شد.

جعفر برزگر افزود: اجرای طرح هادی روستایی در این ۱۲ روستای شهرستان خوی مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال آعاز گردیده و مجموعا ۲۳۷۴ خانوار بهره‌مند از اجرای آن خواهندشد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح هادی در این ۱۲ روستای کانون زلزله با هدف ایجاد زمینه توسعه و عمران روستا‌ها با توجه به شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی و تأمین عادلانه امکانات از طریق ایجاد تسهیلات اجتماعی، تولیدی و رفاهی و هدایت وضعیت فیزیکی این روستا‌ها در پی بازسازی واحد‌های مسکونی انجام میگیرد و تسهیلات لازم جهت بهبود مسکن روستاییان و خدمات محیط زیستی و عمومی در پی اجرای آن فراهم خواهد گردید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.