تثبیت قیمت‌ها از مزایای کالابرگ الکترونیک است

معاون فرمانداری سیرجان گفت: تثبیت قیمت‌ها و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است.

جلسه تبیین طرح ملی کالابرگ الکترونیکی به ریاست اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان و با حضور دیگر اعضا برگزارشد.

 در این جلسه اکبر عباسپور با اشاره به اینکه تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است، اظهار داشت: این طرح ملی با هدف مهار تورم، تقویت و رونق سفره خانوار و تامین و عرضه ۱۰ کالا‌های اساسی مصرفی توسط دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در برخی از استان‌ها به صورت آزمایشی اجرا شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان با بیان اینکه برای مشارکت همه فروشنده ها‌ی سطح شهرستان سیرجان در اجرای این طرح ملی، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، افزود: تاکنون غریب به ۳۰۰ واحد صنفی این شهرستان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ثبات قیمت کالا‌های اساسی ثبت‌نام کردند و همه فروشندگان می‌توانند با نصب (نرم‌افزار شما) در طرح ملی کالابرگ الکترونیکی ثبت نام کنند.

او افزود: در این طرح، اعتبار همه خانوار‌های یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار به صورت اعتباری جهت خرید ۱۰ قلم کالای اساسی خود را شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار خرید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار