جلسه تبیین طرح ملی کالابرگ الکترونیکی در شهرستان زرند

معاون فرمانداری زرند گفت: قریب به ۱۲۰ واحد صنفی در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ثبات قیمت کالا‌های اساسی ثبت‌نام کردند.

جلسه تبیین طرح ملی کالابرگ الکترونیکی به ریاست عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و با حضور سید رضا محمود زاده رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر اعضا در محل دفتر معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری برگزارشد.

در این جلسه عبدالقائم ترابی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری با اشاره به اینکه تثبیت قیمت‌ها و هدفمند و بهینه شدن مصرف یارانه، ازجمله مزایای کالابرگ الکترونیک است، اظهار داشت: این طرح ملی با هدف مهار تورم، تقویت و رونق سفره خانوار و تامین و عرضه ۱۱ کالا‌های اساسی مصرفی توسط دولت مردمی و انقلابی سیزدهم اجرا شده است.

عبدالقائم ترابی با بیان اینکه برای مشارکت همه فروشنده ها‌ی سطح شهرستان زرند در اجرای این طرح ملی، هیچگونه محدودیتی وجود ندارد، افزود: تاکنون قریب به ۱۲۰ واحد صنفی این شهرستان در راستای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف ثبات قیمت کالا‌های اساسی ثبت‌نام کردند و همه فروشندگان می‌توانند با نصب نرم‌افزار شما در طرح ملی کالابرگ الکترونیکی ثبت نام کنند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: در این طرح، اعتبار همه خانوار‌های یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، با کارت بانکی سرپرست خانوار به صورت اعتباری جهت خرید ۱۱ قلم کالای اساسی خود را شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ، تخم مرغ و حبوبات تا سقف مبلغ یارانه خانوار خرید کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار