ارائه خدمات فرهنگی و تفریحی به ایتام و خانواده‌های زندانیان در البرز

مراسم فرهنگی جشن ولادت امام رضا (ع) به همراه ارائه خدمات کارگاهی، آموزشی، تفریحی و ایستگاه سلامت برای ایتام و خانواده‌های زندانیان در البرز برگزار می‌شود.

مصطفی قمشهء معاون فرهنگی  کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه مراسم جشن ولادت در سالن المهدی اداره کل کمیته امداد البرز با حضور جمعی از فرزندان ایتام و خانواده های زندانی  استان  برگزار می شود گفت : در این مراسم علاوه بر برگزاری برنامه‌های شاد امکان مشاوره خانواده‌ها با متخصصین روانشناسی فراهم شود.
 
او افزود: در این مراسم  با استقرار ایستگاه سلامت خدماتی چون بینایی سنجی، تست قند و فشار خون به خانواده های حاضر در این مراسم  ارائه می شود.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد البرز با تاکید بر همکاری مشترک نهاد های حمایتی و مردمی در ارائه خدمات به اقشار کمتر برخوردار گفت: این مراسم با همکاری سازمان هلال احمر استان البرز، مراکز نیکوکاری شهدای زندانها ، پیوند محبت ، خادم الشهداء و اوقات فراغت برگزار می شود.
 
قمشهء ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.