بانوی مددجو با ۲۴ میلیارد تومان بدهی از زندان البرز آزاد شد

مدیرکل زندان های البرز گفت: با همت ستاد دیه البرز بانوی بدهکار با ۲۴ میلیارد تومان بدهی پس از ۱۸ ماه زندانی در این استان آزاد شد.

علی چهارمحالی گفت: با همت ستاد دیه استان البرز و دعوت شکات و تشکیل جلسات متعدد صلح و سازش، سنگین‌ترین پرونده محکوم مالی و جرایم غیرعمد بانوان زندانی استان البرز پس از رضایت طلب کاران و آزادی زندانی بسته شد.

او افزود: بدهی این بانوی البرزی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان بوده که پس از دعوت از شکات و برگزاری جلسات متعدد صلح و سازش در نهایت با اخذ رضایت از آنان و کمک بلاعوض ستاد دیه از زندان آزاد و پس از ۱۸ ماه به آغوش گرم خانواده بازگشت.

چهارمحالی می گوید: بخشش و دستگیری از جمله خصایص اولیا و بزرگان است که خداوند این نعمت را به برخی از بندگان خاص خود بخشیده و در استان البرز با کمک این خیرین و تلاش مسئولان و مددکاران از ابتدای سال تا کنون ۶۸ محکوم مالی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

چهارمحالی خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.