ارائه خدمات به ۱۹۰ روستای شهرستان هشترود

رئیس کمیته امداد هشترود اظهار کرد: به ۴ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب یک هزار و ۷۸۰ خانواده در ۱۹۰ روستای هشترود خدمات ارائه دادیم.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، آسیابی رئیس کمیته امداد هشترود گفت: کمیته امداد به تمامی افراد تحت پوشش خود در شهرستان بیش از ۱۰۰ مورد خدمات ارائه می‌دهد که مهمترین آن‌ها پرداخت ۹۵۰ میلیون مستمری،  هزینه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان، تهیه ابزار آلات پزشکی برای نیازمندان، تهیه موبایل و تبلت برای دانش آموزان برای دسترسی بهتر به برنامه شاد، ساخت مسکن برای نیازمندان و ارائه خدمات بیمه تکمیلی می‌باشد.

وی افزود: از دیگر خدماتی که کمیته امداد به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد می‌توان به اهدای جهیزیه به دختران تحت پوشش که ازدواج کرده‌اند، واریز مبلغ ۱۰۰ هزار تومان به حساب ۱۰۰ بچه هایی که دچار سو تغذیه هستند، نامه نگاری با شهرداری و نظام مهندسی و سایر ادارات خدمات رسان در خصوص پرداخت نکردن هزینه در زمان ساخت خانه و چندین موارد دیگر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از مددجویان این اداره به علت خودکفایی از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شدند، اظهار کرد: از ۹ هزار و ۱۵۳ صندوق صدقات موجود در سطح شهرستان مبلغ ۳۲۰ میلیون تومان در هفت ماهه نخست امسال جمع آوری شد.

آسیابی همچنین از ساخت ۷۰ مورد مسکن محروم توسط این اداره و با کمک اداره بهزیستی و جهادگران سپاه ناحیه هشترود در روستا‌ها خبر داد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار