ولیعهد عربستان در تماسی تلفنی با رئیس‌جمهور ترکیه انتخاب دوباره او را تبریک گفت.

محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، ولیعهد عربستان، انتخاب مجدد رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را برای یک دوره جدید ریاست جمهوری تبریک گفت.

براساس گزارش آناتولی، اداره ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد بن سلمان در تماسی تلفنی خود با اردوغان ابراز امیدواری کرد او در دوره ریاستش به موفقیت دست یابند.  در این بیانیه آمده است که دو طرف همچنین در مورد روابط دوجانبه و موضوعات منطقه ای گفت و گو کردند.

پیش از این به دنبال پیروزی رجب طیب اردوغان در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان پیروزی او را تبریک گفت. پادشاه عربستان با ارسال پیام تبریکی به اردوغان گفت که به مناسبت انتخاب مجدد شما برای یک دوره جدید ریاست جمهوری، خوشحالیم و صمیمانه تبریک می‌گوییم و آرزوی موفقیت برای شما و برای مردم ترکیه خواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ملک سلمان از روابط دوستانه‌ی دو کشور و ملت تمجید کرد.

طبق اعلام اداره عالی انتخابات ترکیه، اردوغان در دور دوم رقابت‌های ریاست جمهوری این کشور ۵۲.۱۸ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو، نامزد جناح مخالفان نیز ۴۷.۸۲ درصد آرا را به دست آورد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار