میوه ۲۰ درصد ارزان شد

رئیس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه خبر داد و گفت: با گرمای هوا پیش بینی می شود که قیمت مجدد در هفته آتی کاهش یابد.

آقای مصطفی دارایی نژاد از کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت میوه های نوبرانه در بازار خبر داد و گفت: با توجه به فراوانی عرضه و گرمای هوا، قیمت اکثر میوه ها نسبت به هفته قبل کاهش داشته است.

 او افزود:  قیمت کنونی هرکیلو زردآلو فلکه ای ۴۰ تا ۶۰ هزارتومان، زردآلو بادامی ۳۰ تا ۵۰ هزارتومان، توت سفید ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان، توت سیاه ۴۵ تا ۶۰ هزارتومان، توت فرنگی بهنمیر ۵۰ تا ۶۰ هزارتومان، توت فرنگی گلخانه ۷۰ هزارتومان، توت فرنگی گرگان ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۲۵ تا ۴۰ هزارتومان، گیلاس تکدانه ۱۴۰ هزارتومان، گیلاس صورتی ۷۰ هزارتومان، آلبالو ۶۰ تا ۷۰ هزارتومان، شلیل ۷۰ تا ۹۰ هزارتومان، هلپ ۲۵ تا ۶۰ هزارتومان و گوجه سبز ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان است.

دارایی نژاد ادامه داد: اکنون هرکیلو طالبی با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزارتومان، ملون ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، جانا ۱۵ تا ۱۷ هزارتومان، طالبی ۸ تا ۲۶ هزارتومان و هندوانه  ۸ تا ۱۱ هزار تومان در میدان مرکزی عرضه می شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی از کاهش ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انبه خبر داد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو انبه پاکستان ۸۰ تا ۹۰ هزارتومان، انبه داخلی سیستان و بلوچستان ۸۰ تا ۹۰ هزارتومان، موز اکوادور ۶۰ تا ۶۸ هزارتومان و موز هندی ۵۰ تا ۵۸ هزارتومان است.

او قیمت هرکیلو خیار گلخانه را ۱۰ تا ۲۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو خیار اصفهان ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان، پرتقال ۲۰ تا ۲۵ هزارتومان، سیب قرمز ۳۰ تا ۴۰ هزارتومان، سیب زرد  ۲۵ تا ۵۵ هزارتومان و گریپ فروت ۱۵ تا ۲۵ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با توجه به گرمای هوا، کشاورزان از هفته آتی باید بار را زودتر ارسال کنند که بدین منظور پیش بینی می شود قیمت تمامی اقلام در هفته آتی جزء‌ هندوانه ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش یابد چراکه هرچه هوا گرمتر شود، قیمت هندوانه بدلیل ازدیاد مصرف افزایش می یابد. از طرفی هم اکنون قیمت هندوانه به سبب پایان محصول اهواز و شیراز بالاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
چه خواب خوبی بود دیروز انبه قیمت گرفتم هر کیلو ۱۴۰هزارتومان زردآلو هر کیلو ۵۰هزارتومان و خلاصه علی برکه الله
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۱۱:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
وقتی خزانه های مخفی آشکار شوند میوه خودش دویست درصد هم خودش را ارزان میکند.
Iran (Islamic Republic of)
همسفر
۰۲:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
دستتون درد نکنه حداقل اسم میوه ها رو فهمیدیم برای بازی اسم و فامیل
Iran (Islamic Republic of)
Saeid
۲۳:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دو ماهه پیش هم گفتند که میوه 20 در صد ارزانتر شده پس با حساب خبر امروز که باز هم 20 درصد ارزان تر شده پس می شود 40 درصد پس چرا وقتی می رویم برای خریدن میوه متوجه میشیم که میوه دو برابر شده مسئولین چطوری محاسبه می گنند که برای آنها ارزون میشه نکنه ارباب رجوع براشون می خره و بهشون میگه امروز میوه ارزون تر بود پول هم ازشون نمی گیره
Iran (Islamic Republic of)
م.حمیدی
۲۳:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مگه گرون شده بود ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
امیرالمؤمنین علی(ع) می‌فرمایند: «کان الفقر ان یکون کفرا». این فقر به کفر می‌انجامد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
هزینه تولید بی حساب و کتاب بالا رفته قیمت میوه جان تبعا باید بالا باشه
Iran (Islamic Republic of)
پیمان قشلاقی
۱۷:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بله من موز خریدم کیلویی 8 تومن
انبه کیلویی 15 تومن
آناناس 40 تومن
ولی یدفه از خواب پریدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
میشه بگی کدام میوه ...۲۰ درصد ارزان شده اگر منظورتان میوه های لاسیده و درجه ۲و ۳ است که بله اکثر مردم صبر می کنند آخر شب برن خرید و میوه‌ای درجه دو و۳ را که حدودا نسبت به صبح است می خرند راست گفتی والا موز ۸۰ تا ۹۰ هزارتومان انبه صد و گیلاس ۸۵ زردآلو ۶۰ هزارتومانی که اکثر نمی توانند بخرند یک سری بیا فارس
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۱۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شما آره آقا یا خانم نویسنده. یا در ایران زندگی نمیکنید یا ایرانی نیستید. قیمت هلو شاتوت هندوانه خیار و گوجه سبز ارزون شده؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
فعلا خیار به صرفه تر از هندونه است
آخرین اخبار