میوه های نوبرانه ارزان می شود

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به شرایط مساعد تولید پیش بینی می شود که قیمت میوه های نوبرانه در هفته های آتی با توزیع انبوه کاهش یابد.

آقای اسداله کارگر گفت: با توجه به جابه جایی فصلی قیمت هندوانه و هویج نسبت به هفته های قبل دچار نوسان شده است.

به گفته او، با وجود اتمام هندوانه سیستان و بلوچستان و چابهار و صادرات، قیمت محصول افزایش یافته است که با انبوه هندوانه از منطقه شیراز مجدد آرامش و تعادل قیمت به بازار باز می گردد.

کارگر قیمت هرکیلو توت سفید را ۴۰ تا ۵۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: نرخ کنونی هرکیلو توت سیاه ۴۵ تا ۶۰ هزارتومان، توت فرنگی سنندج ۳۵ تا ۵۵ هزارتومان، توت فرنگی گرگان ۴۰ تا ۸۰ هزارتومان، توت فرنگی کرج ۷۰ تا ۱۲۰ هزارتومان، زردآلو ۳۰ تا ۷۰ هزارتومان، گوجه سبز ۲۵ تا ۷۰ هزارتومان و هلو ۳۰ تا ۶۰ هزارتومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران قیمت هرکیلو طالبی در میدان مرکزی را ۸ تا ۲۶ هزارتومان، جانا ۸ تا ۲۳ هزار تومان، ملون ۷ تا ۱۶ هزارتومان و هندوانه ۸ تا ۱۸ هزارتومان اعلام کرد.

او با بیان اینکه کمبودی در عرضه میوه های نوبرانه نداریم،گفت: قیمت برخی میوه های نوبرانه نسبت به قبل کاهش یافته است و با عرضه انبوه شلیل، گیلاس و زردآلو پیش بینی می شود که قیمت کاهش یابد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۸ خرداد ۱۴۰۲
من از مخاطبان باشگاه خبرنگارانم الان سه هفته ایی میشه دارید این خبرو کار میکنید! کی پس ارزون میشه؟به مسئولان هر دفعه میگن به زودی ! زودتون دقیقا چند سال دیگه میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار