دستیار قلعه نویی اعلام کرد:

آنتونیو مانیکونه به کادر فنی تیم ملی اضافه می شود/ لیست تیم ملی نهایی نیست

سعید الهویی توضیحی درباره فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی و مربی خارجی تیم ملی داد.

سعید الهویی در خصوص لیست دعوت شده به اردوی تیم ملی عنوان کرد: ما بازیکنان داخلی و لژیونر‌های با کیفیتی داریم، ولی وقتی زمان انتخاب بازیکنان برای اردوی تیم ملی می‌رسد، کار برای آقای قلعه‌نویی و همکاران‌شان سخت می‌شود.

او در مورد اینکه لیست اعلام شده نهایی نیست و بازیکنان ایرانی همچنان امیدوار به دعوت باشند، ابراز کرد: مطمئنا، مطمئنا. آقای قلعه‌نویی و همکاران‌مان دید وسیعی روی لیگ و همه لژیونر‌های خارج از ایران دارند و هفته به هفته کادر فنی تیم ملی از ساعت ۹ صبح تا ۶-۵ بعد از ظهر کارش را انجام می‌دهند.


مربی تیم ملی ایران اضافه کرد: نیمی از این زمان، به رصد کامل بازیکنان ایرانی در لیگ برتر و لژیونر‌ها پرداخت می‌شود تا کیفیت و شرایط آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و مشخص خواهد شد در چه جایگاهی از ماتریس قرار می‌گیرند.


الهویی یادآور شد: هفته گذشته ۱۲ تیمی که تا فینال جام ملت‌های آسیا احتمال برخورد با آن‌ها را داریم، به همراه سه تیم دیگر (ژاپن، استرالیا و عربستان)، را بین اعضای کادر فنی تیم ملی و آنالیز تقسیم کردیم و نیمی از زمان را برای مسابقات آن‌ها از جام جهانی تا جام ملت‌ها گذاشتیم.

الهویی درباره مربی ایتالیایی که قرار است به کادرفنی تیم ملی اضافه شود گفت: آنتونیو مانیکونه سابقه کار کردن در تیم ملی سوئیس به‌عنوان دستیار پتکوویچ را دارند و در دو جام ملت‌های اروپا و یک جام جهانی حضور داشتند و قبل‌تر در کادر فنی وی در لاتزیو و سری آ ایتالیا حضور داشتند. فصل گذشته نیز در بوردو فرانسه فعالیت می‌کرد.


دستیار امیر قلعه‌نویی یادآور شد: مانیکونه، مربی هستند که تجربه بالایی در عرصه ملی دارند و به نظرم بتوانند کمک زیادی به کادر فنی تیم ملی کنند.


الهویی یادآور شد: ما کادر فنی خیلی خوبی داریم. آقای مطهری تجربه و کیفیت بالایی دارند، رحمان رضایی و آندو تیموریان تجربه زیادی در عرصه بازی داشتند، دکتر قربانعلی‌پور فرد تحصیل کرده‌ای هستند که سال‌ها در حوزه بدنسازی در فوتبال ایران فعالیت کردند.

این مربی تیم ملی تاکید کرد: به نظرم کادر فنی تیم ملی از نظر دانش، کیفیت و تجربه می‌توانند به تیم ملی کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.