جهانبخش:باید با حریفان بهتری بازی کنیم/می دانستم کارم در برایتون سخت است

زننده گل نخست تیم ملی ایران در بازی با بولیوی گفت: در مسیری که گام برمی‌داریم، انتظارات خیلی بالاست و مسیر برای رسیدن ما به اهداف‌مان باید هموارتر شود

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، علیرضا جهانبخش پس از پیروزی دو بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی، درباره حریفان تدارکاتی ایران گفت: این بازی‌ها همیشه می‌تواند بهتر باشد. در مسیری که گام برمی‌داریم، انتظارات خیلی بالاست و مسیر برای رسیدن ما به اهداف‌مان باید هموارتر شود. باید حریفان بهتری داشته باشیم.

او در مورد اینکه گفته می شود که کی‌روش دوست ندارد با حریفان قدرتمند بازی کند، تصریح کرد: این مسئله اصلاً صحت ندارد و  به هر دلیلی که وجود دارد ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. نسبت به شرایطی که داریم همین تیم‌ها هم با ما بازی می‌کنند نکته مثبتی است. ما هم به عنوان بازیکن و مربی و کادر فنی نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست. چند سال است تیم اول آسیا هستیم بازیکنان خوبی داریم و تیم با کیفیتی داریم. در جام جهانی هم با کیفیتی که نشان دادیم این مشخص می‌کند که ما را نمی‌توانند دست کم بگیرند. ما و کادر فنی امیدواریم بازی‌های بزرگی انجام دهیم اما متأسفانه این مسئله در این مدت اتفاق نیفتاده است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط خود در تیم برایتون انگلیس گفت: می‌دانستم در اوایل حضورم، کار برای من سخت می‌شود. در لیگ برتر انگلیس، بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و هر بازیکنی باید بیشتر تلاش کند و بجنگد تا بازی کند. هر روز تمرین می‌کنم و در دیدار آخر هم به میدان رفتم. امیدوارم این روند استمرار داشته باشد.

او در مورد تغییر پستش در برایتون،‌ تصریح کرد: این یک چیز طبیعی است مربی دوست داشت از من استفاده کند ولی در پست تخصصی من بازیکنان با کیفیتی داریم. این مسئله کار را برای تصمیم‌گیری مربی سخت می‌کند چرا که دوست داشتند من بازی کنم. مهره هم پست من در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشت و گلزنی کرد به همین خاطر من را به سمت چپ برده هر زمان که از من استفاده شود تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم.


بیشتر بخوانید:

کی روش: فوتبال مدرن برابر بولیوی ارائه کردیم/ افرادی به طور سیستماتیک به ما توهین می کنند

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟


انتهای پیام/

مصاحبه جهانبخش پس از بازی با بولیوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار