سزار فاریاس: بازیکنانمان برای این بازی خسته بودند/ایران تیمی قدرتمند در بازی‌های خانگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی گفت: بازیکنانمان برای دیدار با ایران خسته بودند با این حال بازی در سطح بالا انجام شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سزار فاریاس، سرمربی تیم ملی فوتبال بولیوی پس از شکست دو بر یک شاگردانش مقابل تیم ملی ایران گفت: ایران تیمی بسیار قدرتمند در بازی‌های خانگی است و ما شرایطی ویژه برای این بازی داشتیم.

او افزود: قبل اینکه به ایران بیاییم به میانمار رفتیم و از آنجا به تهران آمدیم که این سفرها باعث شد امروز خسته باشیم. با این حال بازی در سطح بالا انجام شد. نفرات جدیدی را به تیم ملی آورده‌ایم و در حال ساخت تیمی جدید هستیم. از عملکرد امروز تیمم راضی هستم. بازیکنانم تمام تلاش خود را در زمین مسابقه انجام دادند و این بازی تجربه بین‌المللی خوبی برای آنها بود.

سرمربی بولیوی درباره شانس قهرمانی تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا در رقابت با سایر تیم های آسیایی گفت: کیفیت، سبک و روش بازی تیم‌ها با یکدیگر متفاوت است.  تیم ایران را تیم بسیار خوبی دیدم و نظرم این است که تیم‌های بزرگ آسیا روند آماده‌سازی خوبی را برای حضور در جام ملت‌ها طی می‌کنند اما مطمئنا بازی در این رقابت‌ها با بازی‌های دوستانه تفاوت زیادی دارد و تیم‌ها با تمام قدرت خود ظاهر می‌شوند. در کل تیم‌های بزرگ آسیا روند خوبی را  در پیش گرفته و  پیشرفت‌شان خوب بوده است.


بیشتر بخوانید:

کی روش: فوتبال مدرن برابر بولیوی ارائه کردیم/ افرادی به طور سیستماتیک به ما توهین می کنند

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟


انتهای پیام/

مصاحبه سرمربی تیم ملی بولیوی پس از بازی با ایران

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار